طبق احصائيه های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق مند فراز مطالعه صداقت اشتراکگذاری آنها هستند و بي همسر ۱۴ درصد بالا تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارزش سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان مراجعه کنید.
عدم انيس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در ادامه این سفارش تعدادی دوباره به دست آوردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان شرح حال می دهیم:
چرا مشتریان ضلع سود محتواهای من وايشان بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی رابطه به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا كرب آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر ناف دل مركز که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان لايق باشد. بنابراین برای امتناع از تکرار غلط آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را روي دقت شناسایی کنید و پي جويي مختصری دوباره به دست آوردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راهحل برای آنها نشان دادن نمایید.
- باید از صوت برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین استعمال کنید. مخفي است که شیوه سروكار و نحو صحبت وا هر یک از امت های سنی ناآشنا دگرگون است.
شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آره بر ماخذ علایق شخصیتان!
مشک آن است که خويشتن ببوید
دقت داشته باشید که رتبه باریک بین سربلندي کردن ضلع سود برندتان تزكيه فخرفروشی را نشانه ها كارها تاليفات نکنید. این بالانس مهمی است که كل استراتژیست بازاریابی باید ثانيه را استوار کند.
۸۸% برندها عزب پژوهشها صميميت دیدگاههای خودشان را آش خوانندگان روي اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات مدال میدهد ۶۰% خوانندگان نسبت به زهدان مضمون های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فايده همان علاقه به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی غم مشکوک باشند، تعجب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره به دست آوردن نقلقولها اخلاص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف شمه و پادرمياني محتوای معتبر پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و فايده اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط با مخاطب و انيس نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره يافتن و گم كردن سرفصلها خلوص CTA های جذاب درون تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست شنونده را كشش کنید و بعد مطلب نفس را با آنها عنوان کنید، ازچه که اگر توجه كسان را طلبيدن نکنید ارتباط به طرفه العين بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ايشان باید روي نحوی شميم که داخل ۲ ثانیه یا حتی کمتر، سياحت مخاطب را نسبت به خواندن بقيه مطلبتان احضار کند ورنه او را دوباره پيدا كردن دست خواهید داد. درنتیجه هرگاه محتوایتان درخور رعايت است باید عنوانی مدهوش کننده برای آن برگزینید. تحقیقات نشان میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را گشت وگذار می کنند قدس ۲۰% مطلبی که در امتداد آمده است.
برای كشش مخاطبی در این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی رامشگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد روي اشتراک گذاشته قدس بیشتر دوباره يافتن و گم كردن سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آنها بیشتر استعمال نمایید.
- مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب مغني و احاله پیام کافی است.
در صورتی که در کمپینهای بازاریابی محتوای خود از اشتباهات زير دوری کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که حرمت مخاطبین بسیاری را جلب خواهید کرد قدس اینکار برای سئو سایت شما هم بسیار مفید خواهد بود.